Written in the stars!

Sitter på skolan och ska plugga klart ett arbetsområde i den nya kursen "omvårdnad" .. Sovit första natten även i min nya lägenhet,kändes konstigt att veta att jag är själv nu på riktigt.. vet att allting kommer gå bra och att jag vänjer mig vid det.. Höll på hela dagen igår att få den hyffsat klar.. är nöjd med resultatet.. :) Nästa helg blir det att städa ut den gamla lägenhet,var ju inte riktigt tänkt att det skulle gå så fort .. men den måste ju ändå bort hursomhelst även om jag och mitt ex får betala hyran där tills någon annan tar den.. Blev så tjorvigt att jag inte fick ha båda två fast det var så dom sa.. därför måste lägenheten vara tom och antar att hussni heller inte vill bo där själv i en halvt tom lägenhet .. det enda jobbiga är väl att han inte har hunnit titta på en lägenhet när vi trodde att vi skulle få ha den till den sista och så pga att jag tog den nya.. men jag måste ju ha någonstans att bo jag med istället för i en kappsäck och vandra runt från folk till folk och känna mig hemlös och förvirrad.

Därför är det nu skönt att få börja om på nytt,tänka på mig och göra allt jag vill.. kunna börja leva igen så att säga! Det enda som saknas nu i min nya är en soffa,soffbord,tvbänk samt en stor matta.. Hade tänkt fara på ikea iveckan men min underbara vän tesse tyckte jag skulle vänta med det eftersom att jag eventuellt skulle få hennes ;) Så snälla vänner man har.. kan inte fatta! När ngt händer i ens liv så ser man verkligen hur mkt man uppskattar och älskar sina vänner,för dom finns alltid där och hjälper en.. Sen att dom vet att jag finns för dom med om det ngn gång skulle vara nått !

Sen till en annan sak,lite små läskigt och sitta själv nere på folkan i en tom lokal och bara höra tagentbordet .. haha :D Nåja nu ska jag göra nå nytta och plugga.. blir väl typ det hela helgen.. :)

Sen så får ni ursäkta att jag inte kommer kunna uppdatera så speciellt mkt här då jag inte har skaffat mig en dator med internet :D Någon som vill ge det till mig i julklapp,så tar jag gärna i mot det :D?


Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0