Snurrar mig fram i yrväder..

Sitter nu hos maja gumman,har varit till kalixbo och felanmält vissa saker i den nya lägenheten,samt frågat lite om den andra.. Är såå sjukt mycket som ska göras denna vecka att jag vill bara just nu krypa under täcket och hoppas att denna vecka och allt är över.. sen när allt har börjat få sin rundgång i livet så kanske man kan slappna av..

Mår annars bra i den nya lägenheten,men ensamheten är ju den värsta.. men om jag bara klarar av det så kommer allt gå bra.. Ensam är starkast brukar man ju säga ! Det enda som hörs mellan mina väggar är mina tankar och tv ljudet.. Håller seriöst på att tappa förståndet ibland.. haha :D Så fort jag blir klar med allt så ska jag slänga upp ngr bilder på hur den ser ut.. är dock nöjd med den än så länge ! Har en massa saker på skolan också som jag samtidigt pluggar på.. Fick iaf veta att provet jag gjorde så fick jag 27 rätt av 32 men dock inte fått veta betyget! Kändes konstigt att veta att jag fick så bra ändå fast jag var helt borta i mina egna tankar när jag satt och gjorde det..

Men men,man lär sig av livets gåta.. Bara suga in allt som är dåligt och ta imot det och se det positivt.. ! Jag hoppas  verkligen att framtiden ser ljus ut,önskar ibland att jag kunde ha en tidsmaskin där jag antingen skulle kunna åka tillbaka och ändra på allt som har varit i min väg samt åka till framtiden och se hur det blir för mig.. men samtidigt vill jag inte ha en uppslagsbok som talar om för mig i förväg hur allting kommer bli..

Men jag klarar av det,jag klarar av nästan allt som kommer i min väg även om det handlar om mig själv eller andra!

Bara hålla tummarna,jag ler ju iaf.. det måste ju vara ett tecken på ett steg fram i rätt rikting och inte tio steg bak?

 

Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0