mina kära blogg läsare!

Sitter nu i den gamla lägenheten och har lånat hussnis dator,ska snart kila iväg till min lägenhet.. konstigt att säga att man har en egen lägenhet,har inte riktigt fattat det ännu.. skrämmande med lärorikt! Dock tråkigt utan dator och musik.. måste skaffa det snart känner jag :)

Vad ska jag annars skriva? Det har varit en lugn och skön helg,dock haft ganska mkt i fredags med att plugga och ringa runt till olika saker.. jobbigt,men nu är det gjort! Sen så har jag tänkt på livet i allmänhet.. inte kommit underfund med något ännu.. måste bara ta tag i mina saker som är runt omkring mig och börja leva igen!


I veckan blir det att plugga,hjälpa hussni att flytta,städa lägenheten mm.. hmm.. nåja måste göras! Sen fundera över hur jag ska fixa soffa mm till lägenheten.. hade varit grymt skönt att få fixat lägenheten direkt ! Men nu ska jag gå till mig och ringa marcus samt marion om dom skulle komma förbi :)

 

seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0