Lägenheten ,fick en smula tillbaka !

GLädjen spreds sig i min kropp när tjejen på kalixbo ringde och sa att jag fick lägenheten och att jag får skriva under papper imorgon samt hämta ut nycklarna.. Trodde jag skulle börja gråta av glädje,kände riktigt hur varm jag blev i kroppen och kände en sån känsla att kanske detta blir bra för mig,sen så har jag tänkt en massa hur jag ska göra i lägenheten mm . Idag har jag verkligen älskat att vara mig,tänk att bara få en lägenhet kan få en såå lycklig.. Nu slipper jag tänka på det och kunna ta en dag i taget och slippa känna mig hemlös råtta med bara en kapp säck med kläder. Om ni bara kunde förstå min känsla.. ja jisses !

Sitter nu hos min underbara maja och ska sova här i natt,har kollat en massa på ikea och lagt upp en budget på saker jag ska köpa.. blir att jag bara har kvar 1000kr efter det jag har köpt,men hellre lever jag fattigt en stund tills jag får pengar igen.. vill ha ett komplett hem med nytt omkring mig ! Gamla minnen kan vara jobbiga även om jag tar med mig en massa saker från den gamla boet.. sen s¨å är den nya lägenheten bara ett hus ifrån haha :D Fult ändå.. men de går bra,trivs på mitt område sen ocå att jag har så nära till jobbet och så bussen ner till stan :)

Sen så kanske jag får nya tapeter som hyresvärden står för,hoppas det.. för isåf skulle min kompis mamma hjälpa mig med det då hon är duktig på att tapetsera ! :) SÅ var faktiskt in på colorama och kikade vad dom hade att erbjuda,hittade 2 stycken snygga tapeter.. om jag får det så blir det en fondvägg i rött med guld dekorationer i och resten går i begie/guld tror jag ;) Kommer bli great..

Sen så skulle pappa och kanske ngn till han känner komma och hjälpa mig att flytta.. Sen så blir det att jag sover över i Sangis till torsdag och då blir det ikea med pappa ! Sen till lägenheten och skruva,skruva haha :D Sen så får jag även hjälp av mina underbara vänner som finns i mitt liv,ni ger mig så mkt energi.. älskar er allihopa !

Tack alla som finns vid min sida och uppmuntrar mig varje dag till att skratta och må bra samt alla jag har fått sova hos som marion,tesse och maja :) TACK !!!!!

Bilden tagen från : weheartit.com

Seeyaa



Kommentarer
Postat av: Marion

We love you. Finns alltid vid din sida vad det än är:) Hjälper gärna till om du behöver ett handtag:) Kraam

2010-11-03 @ 10:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0