Kan inte skina om inte du skiner !

Visste inte vad jag skulle skriva för rubrik så den får gå :P Kom nyss hem efter att ha varit i gång hela dagen, SJUK som fan ! Mår piss men trotsar det och är igång även om det kan ta slut på mig.. men men ! Har en hel del denna vecka.. Får besked imorgon när jag kan hämta nyckeln till lägenheten, så då blir det väl att flytta dit direkt och så blir det en sväng till ikea och köpa nå saker.. något nytt ! Ut med det gamla och in med det nya .. Sen så måste jag ta och boka in att studera för denna vecka börjar en ny kurs.. känner mig inte mentalt beredd på allt detta.. men jag är stark så jag fixar detta :)

Många som ger mig positiv feedback att jag verrkar klara allt så himla bra,som sakt jag måste ju göra det för mitt eget bästa,våga leva mitt liv ! Klart det är tufft som fan.. men det ska ju få vara det oxå !

Annars så har jag i morse varit till gamla lgh och hussni,fixat disken med han,dammsugit och packat nå mer saker och så kom Boogie (Marcus) förbi dit så jag hann sminka mig,så umgicks med han till tre.. kul som vanligt med han :) Sen efter det så åkte jag till kalix frisörerna och såg på när marion gumman klippte sig och hon blev sååååå läcker och så frågade jag om mitt hår ifall jag vågar göra det kopparfärg.. hmm fick ju ett svar som jag visste.. GÖR DET INTE!! Hmm får se.. trivs ju i mitt blonda hår men samtidigt vill jag ju göra en förändring med det yttre !

Sen så har vi tagit en kaffe på gallerian och pratat om hur jag ska göra i den nya lägenheten.. Tror jag ska köra med färgerna rött,svart,vitt och lite djurmönster.. lite svårt att förklara men om jag får som jag har tänkt så kommer detta bli GRYMT! ;)

Nu ska jag ta mig en äcklig pizza slice från pizzan i helgen bara för att jag är för lat att laga mat och för att jag måste äta.. ÅNGEST !

Helt sjukt oxå hur kilon kan försvinna när man separerar... gått ner nu ca 3,5 kg på ca 2 veckor.. Från 57 kg till mellan 53,5-54 kg ! Känns skönt men samtidigt farligt när jag har så lätt att bli destruktiv med det .. När man har haft ätstörningar ! Men de kommer tillbaka :D Intalar mig själv varje dag att jag är fin som jag är..

Nåja nu ska jag ta på mig pyjamasen,ta fram skolböckerna och gosa ner mig under täcket :)



Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0