Don’t let the colours scare you

Hade tänkt ta en skööön och lååååång sovmorgon! Tror ni det blev så ? Nej det kan jag säga.. Vaknade klockan sju av panik och flög upp i sängen.. lät som att jag hade en båtpropeller i min lägenhet.. en jävligt stor en kan jag lova! Sjukt less att höra detta borrande o bankande varje dag.. Det är nämligen så att dom håller på i mitt hus att göra nya badrum.. förstår ju att dom gör ju bara sitt jobb men ändå !

Blev iaf att man kollade på "vakna med the vocie" eller vad det nu heter.. gick i duschen,fixade mig och städade till litegrann hemma ! Sen blev det vid tolv att fara ner på stan med annelie och ta en kaffe.. just nu sitter jag på skolan och har dragit ut en massa papper som jag behöver för att kunna plugga idag.. så får man göra ibland när man inte har en dator pga att allting inte står i skolböckerna ! Väntar även på att tesse gumman ska sluta jobba så vi kan umgås och fördriva tiden med precis ingenting för det är så det är.. haha hon är lika ensam som jag :D

Sen dom andra dagarna denna vecka så blir det nog ev en tripp till ikea och köpa en soffa,plugga,tvätta och umgås med Tesselolita och hoppas på att man får sig ett arbetspass.. Fick även en förfrågan idag på cafet jag har jobbat tidigare på om jag skulle vilja jobba extra på helgerna.. visst det kan jag göra men dock så går allt annat före.. så man får väl se om dom ringer någon dag :D Haha..

Näee nu ska jag snabb nörda här på internet medans man kan ;) Ha det fint allihopa !

Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0