Tisdag!

Idag har jag varit på min första dag på Näsbygården, dock så blev de bara en snabbvisit då min handläggare skulle iväg men har iaf fått kika runt o hälsa på personalen :) Tyckte dom var jätte trevliga.. haha o jag var jätte nervös! Jag som aldrig annars är nervös att träffa nya människor men i just detta fall var jag de.. kanske pga att detta är så himla nytt område för mig! De är väldigt plus att man bor så nära så slipper man stressa dit o så behöver man ingen bil ;D Så imorgon är de min första riktiga arbetsdag på praktiken.. ska bli intressant! :) Jobbar 12.15-21.15 så de blir ett lång pass men de gör mig inget .. haha!

Har nyss iaf ätit så nu slipper man gå omkring hungrig o älsklingen har diskat medans jag snodde datorn! ;D
Ska ta o vila nu ett tag för sen blir de träning som gäller.. :) Nåja ni får hade fint.. Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0