...

vad har man gjort denna dag ? Man klev upp klockan tio o satt sig vid datorn o började plugga, kokade kaffe och väckte älsklingen o tog mig sen ett härligt bad o så kom janne förbi på en snabb kaffe :) Pappa kom vid två tiden o hämtade mig o hussni då vi for till dom o bjöd på middag.. det blev iaf lasagnette med grekisk sallad o vitlöksås till :) Mycket gott men dock väldigt mättande.. haha gjorde ju även dubbel sats så blev ganska mkt mat över :) Satt där ett tag efter matkoman o jyrade på.. sen kom hussnis mamma o lämnade bilen till oss då vi måste ha den :) Var ju tänkt att hussni skulle till hpda o träna då han ska till örebro på lördag o spela :) Jag själv kommer vara i sangis hela helgen o mysa på hemma hos föräldrarna o så givetvis plugga :)

Känner mig otroligt taggad o lika bra att plugga bort denna kurs så snabbt som möjligt då de säkert kommer komma en svacka då man inte kommer vara lika motiverad.. är skönt även att jag ligger tre arbetsområden före alla andra o har blivit klar med de tredje sen igår :) så ska bara skriva ut de o lämna in de på fredag då jag har lektion från 9-11.30 .


Nåja de var allt för denna gång.. ska spela rockband nu hos amanda o niklas haha :D


Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0