Svagheten är din starkaste fördel! eller är det så?

Sitter på skolan och har gjort det sen tio,skrivit klart näst sista arbetsområdet och skickat in det.. sen tagit en fika med annelie på skolan medans hon hade lunchrast från jobbet ! Just nu sitter jag och väntar på maja gumman,ska hitta på nå bus med henne och försöka le då jag är bara ett kaos invändigt.. som det precis känns nu iaf !

Mitt mående är som en berg och dalbana.. Hur ska jag kunna få detta att gå över,hur länge ska det ta? Blir snart galen alltså.. Kallsvettningar,hjärtklappning,svårt att andas,tårar som vill rinna men som inte kommer fram alls! Men samtidigt kan jag le,skratta och bara vara.. men det är svårt.. jag försöker iaf ! Just nu i detta ögonblick skulle jag vilja försvinna,där ingen kan hitta mig .. där jag får hitta mig själv.. det är precis det jag behöver just nu.. att hitta mig ! Har helt sjuka drömmar på nätterna,vaknar samma tider och har sån stark vätskebrist.. häller i mig massa vatten men inget hjälper.. nästan som att kroppen stöter ut det lika fort.. inget förtjänar att komma i mig ! Inte ens vatten.. haha omg alltså.. så deprimerande detta inlägg kändes.. men var tvungen att skriva känslan som strömmade i min kropp.. !

Näee nu måste jag skärpa mig,tänka positivt.. detta går ju inte.. trallalalalala upp med humöret ! Ger mig själv lite pepp talk på bloggen.. fin man är ändå ! Lyckans väg kommer nog en dag att finna mig för jag orkar då inte leta den.. inte just nu !


Mellan mina väggar ekar ett tomrum.. tomrummet är mig själv ! Tror jag !?

Ha det fint vänner och kära..

Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0