Hang with me !

Ligger hemma på sängen med tesses dator,hon ska nämligen låna min säng typ hela helgen då hon har gått och blivit hemlös.. men de gör mig ingenting ! :) Nu är hon iaf på jobbet och jag ligger fortfarande i sängen med pyjamasen på.. ska snart slå på kaffe,plugga och hoppas innerligt att soffan kommer ikväll.. annars blir jag sjukt less ! Sen så får man se vad som händer.. inget planerat så att säga ! :)

Vad ska jag annars skriva om? Är ju ganska mycket som händer i mitt privatliv,både bra och dåliga saker.. men har väl iaf börjat ta små steg till att bli hel och normal... men de är ju en bit kvar så att säga ! Orkar och vill inte skriva något här .. men jag lever och kan tydligen skratta och vara glad på riktigt vissa stunder ! Men så faller det ganska snabbt.. speciellt när man sitter i sin skrubb hemma och hör bara ens äckliga tankar och tv ljudet.. men är ändå skönt att vara ensam från allt och alla.. men jag försöker att inte isolera mig även om det känns som att jag verkligen vill det hela tiden.. men de funkar ju inte så heller !




seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0