DONE!

Åh så himla skönt,sista arbetsområdet inskickat nu till min lärare.. nu blir det bara att plugga till provet som är på fredag och sen så tar jag jullov :) Himmelriket väntar.. ska bli så skönt att bara ta en paus från pluggandet i någon vecka så man kan andas ut och bara vara.. Hoppas ju även på lite jobb,kommer visserligen jobba på julafton.. ska bli kul och lite nytt då man aldrig har jobbat en julafton men samtidigt vad är julafton till för ? Visst dom som har någon kärlek vid sin sida,familj och en massa släkt kanske älskar julen.. men det enda jag har är min mamma och pappa och inte för att jag klagar men har på dom sista 3 åren hatat julafton.. klarar inte av den !
Förstår inte ens hur jag har lyckats stoppa upp julgardiner hemma mm då jag annars aldrig knappt har gjort det eller haft lust.. Jag vet att den dagen jag finner den rätta och skapar familj ,då kommer jag nog uppskatta julen och kärleken som finns i den !

Haha fin och börja skriva om att jag hatar julen,känns nästan att jag hatar allt.. näee det gör jag inte ! Är bara lite sarkastisk ibland.. om det nu är det rätta ordet ! Jag säger iaf god natt till alla ..Imorgon är det en ny dag med nya tag.. suck !

Nu spikmattan!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan förstå att du hatar julafton eftersom ditt ex gjorde slut på julafton. :( osmidig kille :(

2011-01-07 @ 15:23:39
Postat av: Nina

svar: Haha ska man prata skit så kan man ta reda på fakta först, för detta stämmer ju dock ingenting alls !

2011-01-07 @ 17:05:47
Postat av: Anonym

Snacka skit? Jag försökte skriva en förstående och välmenande kommentar. Menade absolut inget illa som du tycks tro. Om du har den där attityden mot alla som försöker vara sympatiska så förstår jag varför du aldrig kan behålla en kille.

2011-01-08 @ 13:05:00
Postat av: Nina

Haha jaa du lilla människa så har inte mitt ex gjort slut på julafton,varken min första eller andra pojkvän.. och helt ärligt så varför ens bry sig om sånt? Sen så är ju ingen "sympatiskt" samt hade du "anonyma människa" velat mig välmående så hade du inte behövt skriva ett skit på min blogg.. men det är iaf roligt att du läser den och att jag får en till läsare som höjer min statistik.. jag tackar så mkt.. nästa gång du lämnar spår så så kan du ju skriva vem du är..

2011-01-08 @ 17:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0