lördag igen då..

Igår var man igång hela dagen från 08-01.30.. var först på skolan med annelie,for hem o färgade hennes hår,åkte sedan till sangis med hussni o åt middag hos mina föräldrar,åkte sen vidare till hpda då hussni skulle o repa.. var o storhandlade mat o en massa annat som tex en jacka på rusta.. ja ni hörde rätt.. en jacka på rusta som var väldigt fin o billig om inte annat :D Fick nämligen ett roligt besked på posten igår att jag har fått beviljat bostadsbidrag på nästan 1000kr i månaden.. så fick igår nästan 3000kr för januari-mars.. så de var ju rikigt bra med extra slantar i kassan o speciellt nu när man pluggar :) Först blev jag orolig så var tvungen att ringa då jag trodde att man fick inte ha bostadbidrag när man pluggar men de kunde man tydligen för de räknar bara på studiebidraget o inte det man lånar.. ja om ni nu fattar vad jag menar :P Tänkte bara så man inte blir återbetalnings skyldig.. var hemma iaf kring tio tiden igår ungefär.. satt på soffan ett tag med hjärtat o såg reprisen på talang 2010 o sen hade jag svårt att sova så jag o hussni låg ett tag i sängen o babblade innan john blund kom!

Idag klev man upp vid tio tiden,har diskat o sen duschat.. varit på stan med sanna o fikat! Sen åkte jag hem o gjorde middag o bara tagit de lugnt.. vill hitta på nå kul idag men de lär väl bli bara att sitta hemma eller nå.. hussni ska ut med roger o dricka.. skulle själv vilja gå ut men har inget att dricka så de blir inget med de o så vill ingen annan av mina vänner att dricka så de är ju ingen större ide det heller :D hatar helger..

Hade jag haft mer pengar eller ork så hade jag nästan tagit bilen o åkt till luleå o sovit över hos ngn av mina kusiner så man hade kunnat komma bort från kalix ett tag o fått umgås med dom när de inte är så ofta! får ta o göra de ngn helg..



ha en fin lördag alla

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0