Hihi annelie i ett nötskal!

Tror inte de har varit annelies dag idag..haha !:D For hem till mor o far vid tolv tiden o hann väl vara där i ca 20 minuter då vi insåg att centrallåset hade låst  sig själv men bilnycklarna i .. så var bara o sätta sig i min opel o köra tillbaka till kalix för att hämta extra nycklarna i risön o sen tillbaka till Sören igen :) tur att annelies föräldrar hade de.. annars hade de varit lite roligt:D men fick ju oss en roadtripp..

Nå väl söt är hon allt..  Sen så for vi hem,städat mitt rum som såg ut som en klädkammare .. Kläder i massvis:)
Sen så tog vi oss en promenad på stan o tog en glass i grodparken o så kom min söta med hans vänner en stund!
Sen gick vi o hämta bilen o nu sitter jag i risön o har nyss ätit middag.. var ju inte så himla dumt!:)
Sovit konstigt i natt,hmm har som ingen aning om varför? När klockan var åtta så kändes de som att jag hade sovit 4 timmar! aja men så kan de vara ibland.. :) Klagar ju inte på sällskapet iaf.. :)

Hade en grymt rolig kväll igår o lite jag fick skratta,tror de berodde mkt på att jav var grymt trött.. Jobbigt va?:D
Nå väl är iaf världens lyckligaste tjej..Älskar livet !

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! ojdå, sikken bil hon har.. ;) men tur att det löste sej.. Saknar dej, puss!

2009-05-14 @ 18:35:39
URL: http://invisiblesun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha,jag och min tur med saker alltså!!:P

2009-05-14 @ 18:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0