Flyttdag med malin!

Steg upp klockan åtta idag o var måttligt trött kan jag lova.. Malin gick i duschen och sen begav vi oss till henne o började fixa och runt 12 tiden kom pallo o hjälpte oss.. Hämta upp ett släp på Ok och bar ner alla hennes möbler o de var väldigt tungt..
Men duktig har jag varit.. Pallo tyckte att han o jag skulle starta en flytt firma tsm..:) Haha vad ska jag säga om de.. nja kanske inte! Är ganska svag men idag har jag varit stark.. Så vi var klar kring halv fem och då bjöd malin på middag nere på staden .. känns jätte trist att hon ska åka men samtidigt oerhört glad för hennes skull att hon följer sitt hjärta o sina mål här i livet! Måste själv se vad man vill bli o åstadkomma... man blir bara starkare som person om man har ett mål!

Skickat massa av Cv igår lite överallt o Tele24 hade redan hört av sig så man får hoppas att man får komma på arbetsintervjuv.. Ska nog även gå på måndag till Komvux och kolla om jag kan läsa upp matte A eftersom jag fick IG på de och eventuellt göra högskoleprovet.. nog för att de inte är ngt måste! Men de är ett plus i kanten..:) Så någon dag kanske man blir någonting bra.. och de tror jag!

Skaimorgon bada bastu i risön med brudarna o sen laga mat ihop..inge lyx mat men ngt som alla har varit sugen på!
Köttfärslimpa;)tihi.. Ska bli roligt imorgon! Bara denna kylan kunde försvinna.. De är typ -20 ute o var tvungen gå i duschen efter att ha varit ute hela dagen o suttit i en kall bil.. Blää men skönt var de och kommer sova inatt som en liten prinsessa! Jag o annelie får även sov kompisar idag.. Malin o maja:)<3 Får se hur vi delar upp oss i sängarna eller om alla sover i annelies säng.. de lär ska märkas!


Är väldigt lycklig o känner mig stark inför mina beslut och allt för den människan jag älskar.. Tack för att du finns vid min sida Erik..:)

De var nog alltför idag...

Ni är Guldvärda:Erik,maja,annelie,Sara och Malin tack för att ni står vid min sida varje dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0