Bio i luleå..

Kom hem för en timme sen från mamma o pappa, hann inte ens genom dörren så ringde pallo o frågade om jag ville komma med till luleå med han o jenni o se film o självklart sa jag ja :) Kan alltid vara kul o hitta på ngt annat än att sitta i kalix o ruttna upp.. ska bli kul plus att jag tror vi ska se en film som jag har velat se länge nu!

Måste även skriva att min o annelies dusch är trasig o tur nog så hann jag duscha i sören..haha ojoj vad jag har fått skratta åt annelie när hon skulle o duscha ;D Ska snart ner på staden o ta en kaffe o kika i affärer.. dom har kvällsöppet! Men blir uppplockad nere på stan vid halv åtta.. Så man kommer hem lite sent då men de gör inget!

Imorgon kommer även mamma o pappa hit, ska fara o jyra med mor o sen fara med henne till risön så hon får träffa annelies mamma .. ska bli kul o sen så ska vi o titta på ett hus vid fewm tiden!


De var allt.. Saknar malin,erik,boogie o Sara gumman!

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0