Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?

Haha så känns de som just nu , att jag kommer rulla fram! har nyss ätit pizza som vi gjorde i ugnen o nu dricker man kaffe o försöker smälla i sig en semla som är svår att ata upp..hihi men gott är de plus att jag är värd de! :) Som sakt..har ju tränat hela veckan o denna veckan blir de också bara att träna!

Annelie gumman vaknade vid halv fem o sen gick vi till Ica o handlade o har även hyrt en verklighets baserad skräck film o såna som vi ska inte se sånt haha..så detta ska bli intressant !:) Synd att man inte hade mera sällskap...!:(
Blir nog annars en tidig kväll för ska kliva upp klockan åtta o sen kommer mor o far o hämtar upp mig:) Hoppas allting går bra..:) Men de tror jag minsann..Ego??


Hmm, mycket jag vill skriva men håller de inom mig istället:)

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: soppe

va hette skräck filmen? =)

2009-02-08 @ 21:35:26
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0