Ny vecka

Idag klev man upp kl sju,åt frukost,såg lite på Vakna med The voice.. Satt mig vid datorn en snabb sväng o fixade till mig litegrann innan de blev att börja röra på sig.. Tänkte att jag skulle gå till jobbet idag men då när jag gick ut just efter åtta o skulle börja traska iväg så gav jag upp vid snurran haha .. pga att de var snorhalt o hade valt helt fel skor för att kunna gå hela vägen utan att falla på rumpan ! Så blev less o gick hem o väntade på bussen..

Är så himla jobbigt att vara utan bil o speciellt när de är svin dåligt väder med antingen halka eller blötsnö o regn!
Känns ju inte så kul o börja gå då.. hade varit en annan sak ifall de hade varit mkt snö o helst lite kallt så man hade kunnat klä på sig rejält o ta sig en rejäl morgonpromenad så man hinner bli pigg :) Bussen här går klockan 08.40 o är framme just vid nio o jag börjar nio o jag hatar att stressa till jobbet.. man vill ju helst vara ute i god tid :)

Just nu känner jag mig som värsta snålåkaren från jobbet :D Men som sakt får väl tillbaka bilen så snart som möjligt då pappa har fixat sin..

Har gått bra idag på jobbet men formen har varit sämst.. Känt mig vimmelkantig,fryst mkt o så har jag haft ont i magen o blev värre efter lunchen för åt alldeles för fort..Så får hoppas jag mår bättre imorgon! Men de är väl bara att känna efter.. har iaf varit tjurig o bitit ihop ! Har bara annars legat på soffan o sett tv o har nyss badat då jag var så himla frusen av mig.. Så snodde datorn av hussni innan han skulle se ngr avsnitt av någon serie han följer:)

När jag kom hem så var middagen i stort sett klart,janne var även här som matgäst.. Var riktigt gott de min underbara hade gjort :) Du är helt klart bäst mitt allt♥

Nåja kan ju skriva lite mera imorgon.. ska ta o lägga mig snart o sova.. ! :)


Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0