Ungstekt korv med Mos blir de till middag!:)

På ungefär en halvtimme kommer älsklingen hem o då blir de middag..är så sjukt hungrig o har inte gjort av mig med någon energi alls idag men tänkte kanske ta en promenad sedan med älsklingen o handla eller om vi skulle på bio.. Jag vill fara o bad istället men erik hatar o bada så vi får se vad vi hittar på:) Har pratat med både annelie o maja idag plus mina päron o allt var då bra med dom o de gör mig glad !Har även försökt att nå några tjejer som jag har fått kontakt med här men ingen svarar haha.. dom kanske inte vill vara med mig :) Två går i skolan o den andra jobbar hela tiden men de löser sig.

Har även försökt nå en kvinna på manpower sen igår o satan vad svårt de är o få tag i henne.. satt uppe sent igår o ansökte lite jobb på nätet så får se nu hur de går:) Har även tagit lite kort på mig själv hur mitt hår ser ut nu men hittar inte den dumma kabeln till datorn så jag kan överföra bilderna så därför har jag inte kunnat lägga upp några ännu.. men de kommer snart tjejer.. tänkte så maja, annelie o sara fick se:) Saknar er tjejer... ni gör mig lycklig inombords! vad skulle livet vara utan er flickor:)??

Ska se lite tv nu o sen ställa mig bakom spisen som vanligt hehe...Seeyaaa

Flickorna som betyder allt för mig:)




Kommentarer
Postat av: Sara

Du är verkligen helt underbar hjärtat.. Puss puss älskar du!

2008-10-21 @ 21:14:06
Postat av: Majsen

Saknar dig gumman jättemycke! ja nu vill jag allt se hur du ser ut i håret ;) puss, älskar dig.

2008-10-22 @ 09:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0