Lördagen den 11:e

Sitter på soffan hemma o har världens huvudvärk o har försökt dricka vatten ifall de är vätskebrist men har inte blivit bättre!
Känns som att jag har varit ute o festat igår hehe.. har sovit till halv tolv idag o de var skönt så man är utvilad till att jobba bland fylla ,skrik,hög musik som pumpar på i högtalarna och allt springande fram o tillbaka som att de skulle vara ett marathon lopp!:)

Dåligt väder är de ute också o känner mig inte alls sugen på att gå ut men måste de så man får lite frisk luft :)
Måste imorgon fara o kolla på tyg åt eriks mamma för hon skickade med mig pengar till någe linne tyg som hon skulle sy kläder av...hehe hoppas jag köper rätt nu bara men de löser sig! Nästa vecka ska jag på en utbildning genom jobbet o de ska bli kul om de nu blir vill säga.. tycker dom svammalr så mycket.. förhoppningsvis så kanske de blir en flytt till Gbg i stället o där har dom mycket mera att erbjuda inom jobb... men man är juh fortfarande ung så de är väl lika bra o passa på!


Nu har jag inge mera på hjärtat...

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0