HAlloween imorgon då..

Ska nog fara på bio imorgon istället för att fara ut o dricka.. Ska fara på premiär för Bond filmen!:)
Är ganska less på bond filmerna men de är som en vana att alltid se dom ändå..plus att denna
Bond filmen verkar väldigt bra!:) Hade tänkt klä ut mig men de orkar jag inte med pga att de är inge
roligt o klä ut sig själv o gå ut haha.. så de får bli nästa år!

Sitter på soffan o funderar på vad man ska göra idag.. Gubben från kiosken sa att han skulle ringa
idag men har ännu inte gjort  så vi får väl se om han gör de eller om han har glömt bort de!
Verkar vara värsta skit stället men de är pengar o pengar är bra :)

Vill börja träna igen ,för i Februari är de ett år sen jag lyfte skrot o börjar förvandla mig själv som en köttbulle vilket inte känns bra alls.. Börjar se ut som en michelin gubbe o ska se till att jag går ner till min idealvikt igen som är 50 kg.. alltså ska 5 kg bort från min kropp. har hittat värsta kuren som jag ska köpa som man går på i 2 veckor som rensar hela kroppen inuti o rör man sig mycket så skulle man tydligen gå ner.. men de känns bara som fusk o ta det.. Är ute varje dag o rör på mig men sen jag slutade träna har vågen börjat gå upp o tidigare hade jag svält mig själv som straff men nu äter jag istället o de får mig bara o må dåligt över..!

Skit samma orkar inte skriva något  mera om de... blir bara deprimerad över hur jag behandlar mig själv!

Saknar mina underbara vänner o familj.. tänker på er dag som natt:)
älskar min underbara erik..:)

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0