......

Sitter nu framför datorn o ska skriva att jag har färgat håret, ni kanske har sett reklamen där man ska tupera håret före man färgar de?Jag har iaf gjort de ljust.. de skulle bara bli ljusa slingor men de blev istället jätte just men tycker de blev jätte fint plus att jag gjorde de själv...

Många tankar som har snurrat runt i min hjärna idag om allt o inget så var tvungen att rensa bort dom hemska tankarna
så bestämde mig då för att fara o köpa hårfärg så jag kunde koncentrera mig på något annat. Detta har varit en tung o jobbbig dag o imorgon kommer de bli ännu tyngre.. men jag ska klara de! Vara stark o inte ge upp...


Älskar er av hela mitt hjärta Maja ,Annelie o Sara ni är världens bästa vänner :)
Älskar även Min lilla Erik som betyder allt o utan dig skulle jag ge upp ...Föralltid vi två!
Mamma o pappa ni är guldvärda,ställer alltid upp för mig o ni är dom bästa föräldrarna man kan ha!


Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0