Någon dag kanske man blir ngt!

Har varit på mötet idag på Grand o de gick bra så man får veta hur allting kommer att gå nu på julborden o vi var ca 30 stycken som skulle bli informerade! känner mig lite ledsen över en sak inom jobbet som känns lite piss!
Men man har väl valt fel bransch tydligen... Ska härda ut till den 19 december då jag ska få fara hem till kalix igen o mysa med familjen o vännerna som är så saknade!! Pratat med min chef idag på Grand o de var jag som hade gjort fel..
orkar inte skriva vad, för de är lite skrattretande!

Så kommer får mitt schema innan denna vecka är slut! Så vi får hoppas att jag får mycket jobb..
känns som att jag skulle kunna jobba ihjäl mig bara för att kunna leva lite bättre...Så desperat är jag!
Annars blir de flytt hem igen... Mår inga bra just nu! Speciellt detta om jobb o pengar!
Känns som att hela mitt ynkliga liv bara handlar om detta tråkiga ting!...

Pratat även med Sara o GRATTIS Gumman till ditt nya jobb o heltid:) Är så glad för dig ,men samtidigt Avundsjuk pga att de gick så bra för dig som kommer få heltid.. Medans man själv får typ torka skit o spya för att en tjäna 1000kr! Haha..;)

hej svejs..

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Sara

Tusen tack hjärtat mitt.. Saknar du mest.. Puss puss

2008-11-18 @ 22:01:04
Postat av: Sara

Tusen tack hjärtat mitt.. Saknar du mest.. Puss puss

2008-11-18 @ 22:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0