Live u life..

Den nya låten med T.I o Rihanna med live u life är så grymt bra tycker jag:) sitter just nu o lyssnar på den på Ztv nämligen hihi..orkar inte lägga upp den nu men de är ju bara o söka den på youtube! tror den heter live u life haha;)
 
Har nyss kommit från kiosken o de gick inge bra idag..kanske för att de är mycket som snurrar på i hjärnan min just nu om allt .. men alla har vi dåliga/bra dagar!Brukar tänka att imorgon är de en ny dag o man måste tänka positivt..
Erik kommer väl snart hem o då ska vi som sakt på volvo o prata med dom o kanske så blir de o beställa den nya bilen!
De kommer att bli en Renault Twingo.. en söt liten bilen som är billig o äga o köra med:)

Har varit världens storm här idag plus att jag tror åskan har gått ..men kan ha hört fel men de tror jag inte!?;)
Jag blir så glad varje gång jag kollar min statistik där man kan kolla hur många som läser ens blogg o mina siffror börjar faktiskt att stiga hihi.. kanske man kan bli den nya blogg drottningen o känna miljoner bara på att skriva onödig fakta om mitt liv haha.. De skulle väl vara ngt eller vad tycker ni??Ajja men roligt är de iaf att ngn läser d man skriver fast man aldrig kommer att göra detta till en stor sak!Tack för alla kommentarer tjejer o Malin(Halv syster)!

Hmm ska kika lite på tv nu innan de blir att far. ta hand om varandra!
lägger in en till ego bild nu haha


seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Maja

I Östersund bor jag, om du vet vart det ligger :)



Och jag håller med, den låten är jättebra! Haha, jag såg den också på ZTV idag ;)

Kram

2008-11-10 @ 16:59:46
URL: http://knockmeoutagain.blogg.se/
Postat av: alex

söt du är (:

2008-11-10 @ 17:58:19
URL: http://tuominen.blogg.se/
Postat av: majsen

haha jag får allt döpa mig till ngt annat så du vet vilken maja som skriver ;) hihi,, du är bäst gumman.. puss saknar dig.

2008-11-10 @ 19:57:26
URL: http://maaajaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0