Gooonatt

Se vad ditt namn betyder..

A. Gillar att festa
B. Alla vill ha dig
C. Underbar
D. Gillar att dansa loss
E. Oh, jätte bra kyssare
F. Bra personlighet och utseende
G. Skiter i vad andra tycker
H. En gosig nallebjörn
I. Helt underbar i sängen
J. Alla avgudar dig
K. Vild och galen
L. Alla älskar dig
M. Har dom vackraste ögonen
N. Du kan behålla hemligheter
O. As sexig
P. Populär bland alla
Q. Mindre snygg
R. Helt galen
S. Lätt att bli kär i
T. Omtänksam och bryr sig
U. Kung på att bara ta det lungt
V. Alltid lika glad
W. Otur i kärlek
X. Inte alls duktig i skolan
Y. Bästa pojk/flickvännen som finns
Z. Alltid redo
Å. Har en dold talang
Ä. Kan behålla hemligheter
Ö. Ruskigt smart

N. Du kan behålla hemligheter
I. Helt underbar i sängen
N. Du kan behålla hemligheter
A. Gillar att festa


Sakerna här stämde helt på mig hehe:) Sitter just nu framför datorn o erik kom hem klockan åtta men somnade nästan på en gång.. förstår varför! han skulle även jobba över imorgon men då gör de mig inget haha..ska ju själv o jobba då!
De blev att gå ut o gå tidigare idag o skönt var de.. men gick tyvärr in på Gina Tricot o gissa om man hittade kläder bara för att man är fattig nu:( En helt underbar klänning som satt så perfekt o en tröja som var sååå mysig! Suck säger jag..

känns just nu att jag bara vill åka hem o få julen överstökat o koncentrera mig på saker som jag vill o speciellt tänka mera på mig själv än andra...!

Saknar maja o annelie sååååå grymt mycket..älskar er:)
Saknar familjen..lilla mamma o lilla pappa! Va skulle jag göra utan er?
Sara gumman,tur att du bor nära iaf..saknar dig också!Love

älskar dig erik, om du bara visste hur mycket:)
Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0