Idag har...

Eriks föräldrar o hans lilla syster kommit plus båda hundarna så nu är de fullt hus kan man säga haha:)
idag har jag iaf varite nere på stan med jonas o gjort lite ärenden o varit o ätit lunch och nyss kommit hem för vi har varit på en restaurang i närheten så att eriks föräldrar fick äta! imorgon ska vi ner på stan o visa dom runt för jag antar att linnea vill shoppa så jag tänkte att visa henne runt på olika affärer! De är så kul att dom har kommit.. bara mina föräldrar kommer snart för jag saknar dom så mycket!

Blev dock lite ledsen idag när jag hörde att maja inte skulle komma ner den 28 juli o hälsa på!:( men jag förstår varför..nykär som hon är just nu;) hade velat gå ut med henne här i borås men får väl ta o göra de sen istället!

Nu är jag väldigt trött så tänkte jag skulle ta mig ett varmt bad o sen lägga mig under täcket o sova!


Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0