Jihaaa... Hmm??

är hel knasig idag o vet inte varför.. ?? kan ngn tala om de för mig... haha.. Markus tycker väl att ja är knäpp!

Men men, vaknade klockan nio idag o väckte markus för att höra om han ville komma med mig till tandläkaren men slö som han är ville han stanna under täcket.. men jag förstår han för de ville jag med haha! Så nu har jag gummiband i munnen som går från framtänderna till baktänderna o de ser jätte konstigt ut haha.. men blir de bättre av de så gör de inte mig ngt för vill bara bli fin i min mun tihi... Värt allt besvär i slutändan!

Sen när erik kommer hem så ska vi fara o käka på Lilla krogen o de var en stund sen vi var där...
Malin gumman är väl framme i stockholm nu också o jag håller tummarna för dig gumman!Lycka till...

Tack sara för de du skrev på bloggen.. ska verkligen stå på mig själv.. jag lovar!:)

Plus att de är bara tre dagar kvar då vi börjar rulla mot lilla kalix.. skönt men ändå inte? Så blandade känslor..
Lycklig över att få se mina bästa vänner o familj... love yaa!

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0