Jiihaaa

Skulle ha varit nere o ätit lunch me emma men de blev inte tyvärr men de gör inget! Så nu är jag hemma efter en timme på stan o jag vill verkligen jobba nu.. blir rast o ro lös o bara sitta o utmattad av att göra saker hela tiden för att tiden ska gå fortare.. Fattar inte dom som bara sitter hemma el dom som klagar på att dom inte vill jobba!! Fan mycket bättre att göra ngt på dagarna än bara sitta o titta...Tidigare hade man iaf skolan o gå till varje dag o sen jobba på kvällarna eller helgerna!
Men som tur är så får jag mera arbete snart:) Så jag längtar!!

Sitter även nu o funderar på vad vi ska äta!!?? Är typ tomt i både kyl o frys snart o  vet faktiskt inte vad jag ska göra för mat innan erik kommer?? OCh känner mig inte nog kry i kroppen för att gå ner till ica o sen hela vägen hem med kassar som väger ton! :( Netto ligger alldeles bredvid oss men de är typ en piss affär.. men man kanske skulle gå dit iaf o se om man skulle hitta något vettigt i mat väg!

Imorgon är de äntligen fredag o då ska jag  fara till Nikita hår salong och bli fin i håret!:) Alltihop kommer gå på 810 kr men jag tycker de är värt de.. sen blir de snåla igen! Var igår o handla lite inrednings prylar till lgh med erik o de blev jätte fint bara de lilla vi köpte!

Hungrig som en varg o trött .....

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0