Mitt nyår !

Blev ett lugnt men ett bra nyår, vilket kändes väldigt skönt.. först var både jag och jimmy dö less pga att vi inte hade ngr planer alls om vad som skulle ske då alla antingen skulle vara nyktra,var sjuka eller så var vissa borta med familjerna mm ! Där ett tag tänkte vi om att vi skiter i allt,stannar hemma . Men så blev ju inte fallet..

Vi blev bjudna på nyårs middag hemma hos jimmys morbror och familj, vilket var super gott och super trevligt.. jyrade,spelade spel som jag dock inte orkade fortsätta spela tillslut. Lyssnade på musik,knäppte kort mm och sen var de äntligen ut vi skulle gå för att skåla in 2012 välkommen ! Vilka raketer, ojoj.. så fint var de ! :) Vid halv två begav vi oss hemåt,där de sen blev en snabb visit till grannen o dricka ett glas rött innan man gick till kojs..

klockan var halv fem när jag kom i säng, men killarna satt vakna och kika på hockey tror jag som började sända 04.00 :D Galningar säger jag.. skulle aldrig orka !  Men tack iaf alla för ett fint avslut av 2011 och Maria/magnus för att vi fick dela den hemma hos er och familjen ! ♥


Formen idag har varit super bra, lite halv trött och seg bara pga att jag har bara fått 5 timmars sömn ! Tog sparken och hämta dante hem och sen en promenad hem.. vi har myst på soffan framför två filmer <3 Så jag hann sakna min underbara fyrbenta vän under bara ett dygn och han hade varit så duktig igår då han inte alls var rädd för raketerna :) ! Älskade hjärtat !

Nu blir de strax en dusch,sen ut sista gången med Dante och sist av allt SOOOVA ! jobbar i veckan Mån-Ons 7-16
Lördag 7-13 och söndag 16-22 !


Slänger upp 2 bilder på mig och älsklingen ♥ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0