LÖN

Har ni någonsin tänkt på hur mycket man spenderar sin tid på jobbet och hur effektiv man är där för att sen fara hem och bli som en klubbad säl, sen framförallt hur hårt man får arbeta för sin lön som ändå försvinner lika fort när räkningarna ska betalas. Herregud, är de verkligen så livet ser ut.. jobba 8 timmar, fara hem slut som artist.. vara vaken hemma i 4-5 timmar för att sen åter sova och så samma visa dagen efter !
Fatta hur mycket vi orkar med.. fascinerande ! Nåja, nog om detta.. tänkte bara på de pga att jag betalade räkningarna haha :D Har slutat kl 22 och har nu tagit helg... så skönt !
imorgon ringer klockan tidigt, ut med Dante,äta frulle och sen iväg till kalix för klockan tolv ska jag befinna mig på folkets hus och vara "modell för en dag" ska bli riktigt roligt.. dom ringde mig idag och allt är gratis :) Tihi.. Så nu efter att jag har varit ute med Dante så blir de att se vad jag ska ha på mig, packa ner smycken,skor mm !
Längar ihjäl mig.. Sen efter de så vet jag inte vad som sker då planerna hade förändrats.. men de är heller inge ovanligt. Antingen händer de nå roligt med en massa upptåg eller så blir de en lugn och fin helg .. vilket som så passar båda alternativen på mig :D
Nu ska jag börja fixa ihop allt så jag slipper de imorgon ! Ha en fin helg alla !
Puss till er från mig !
Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0