2012-01-12

Kan berätta lite om min vecka.. I måndags jobbade jag mitt sjunde arbetspass och slutade kl 16 då de blev hem och göra ingenting.. somnade kl 18 i sängen och vaknade, där jag sen efter att ha varit vaken en stund gick och la mig igen och sov till kl 10 dagen efter(tisdag). Blev en lång promenad med Dante, sen kalix och handlade mat på ica och sen blev de hem och städa .. Sen igår (onsdag) klev jag upp tidigt,duschade, tog en promenad med Dante och inväntade Pernilla där de blev shopping på ikea .. var där i nästan 6 timmar och så en sväng på rajalla ! Så blev en massa smått och gott hem. har ju även städat i sovrummet och gått an som en och annan tok. Sen de jävliga att man glömmer bort ibland att äta vilket jag får ta när man är så dum..

Sen idag (torsdag) har jag stigit upp kl sju och sovit hos mina föräldrar då jag var tvungen åka in till vårdcentralen för att lämna dom sista blod proverna innan de kan ge mig medicinen för Hypotyreosen samt så har Dante varit och fått sin ett års vaccination och han var så duktig mitt lilla pyr ! Och sen lite senare så ska vi förbi Pernilla så att hennes hund Pelle och min får busa av sig samt så att vi får umgås ! :)

Imorgon jobbar jag 7-16 och blir sen ledig hela helgen, ska bli så otroligt skönt så de finns inte.. blir nog säkert en hel del jobb till nästa vecka samt så jobbar jag nästa helg.. Så jag känner inget dåligt samvete att få vara ledig lite denna helg  och vecka :D Eftersom att jag mår som jag mår och känner mig som en levande zoombie så har jag all rätt att försöka hitta mitt välbefinnande och komma till jobbet med nya krafter !

Vet annars inte riktigt vad jag ska skriva, har börjat få de riktigt fint här hemma och nöjd till och från med vardagen. Har jobb så jag klarar mig, ganska stadig ekonomi, en fin hund och en pålitlig pojkvän som jag älskar. Det som fattas är en egen och reko bil som inte går sönder titt som tätt.. :D Så de måste jag fixa..

Usch vad trött jag blev helt plötsligt.. man kanske skulle lägga sig på soffan och vila en stund !

en liten spegel bild sen nyår :D var tvungen att testa det haha ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0