vad ska man göra idag?

Haha måste bara få säga att mitt kaffe smakar vatten pga att jag har varit helt i mössan när jag gjorde det:D
Kaffet som var kvar i kaffebryggaren med vatten o hela köret snörde jag i soperna .. så det ser ut som att ngn kan bada i våra sopor :D Sen när kaffet är klart så har jag givetvis tagit för lite mått så kaffet smakar F.A.N !

Verkar som att min prov kommer att gå bra,för läste lite igår kväll i sängen innan de blev att sova och då gick det hur bra som helst när jag repiterade ::) Men ska ändå läsa lite till .. skadar aldrig :)

Hmm vilket grått o tråkigt väder man vaknade upp till,får se då om jag orkar ta en promenad i ddetta väder :/
Ska inte göra ngt speciellt idag.. bara färga annelies hår efter att hon har slutat jobbet :)


Skriver mera sen..

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0