slööööö

klev upp innan klockan ringde,o fråga mig inte varför jag har klockan ställt när man inte har ngt att göra :D
men jag känner att jag vill inte sova bort dagarna plus att man vet inte om man ska jobba,till skolan eller om man har planerat ngt kul :D Så idag ska jag bara ta en slöö dag o inte göra ngt innan mamma o pappa kommer tillbaka med bilen,ska köra dom hem nämligen :D kanske ev en promenad sen.. men de återstår o se :D

Skönt iaf att sista ao är klart nu innan man ska redovisa det muntligt på måndag,sen blir de bara att läsa järnet till provet så man får ett bra betyg ;P Imorgon blir det ferre iaf.. blir en lugn kväll men de lutar mot utgång ;) Ska bli kul.. och hussni tycker jag alltid stressar över sånt,haha men kan inte rå för att jag är en planerare.. plus att fick veta det just nyss att de ska bli av eller att jag bestämde mig för att festa imorgon med marion o tesse :D

kan även säga så här, jag är i behov av en dusch men är alldeles för lat för det nu.. är så jobbigt ibland.. för det blir en sån procedur varje gång, man ska torka sig torr,smörja in sig,välja parfym,välja ut kläder som man ändå alltid byter,torka håret,ev platta eller locka det,sminka sig,sminka sig lite till .. jada jada osv :D

Så idag känner jag,näeee det blir bara att tvätta bort det gamla sminket,sätta upp håret o ta på sig mjukiskläder :D
Inge avancerat.. haha..


nu ska jag fortsätta ligga här på sofflocket o pilla navelludd innan föräldrarna kommer :D



seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Linnea :)

ååh, vad kul att du tittar in då och då på min blogg :)

Jag trivs hur bra som helst. Det är jätte kul att få göra någonting man tycker om att hålla på med än att sitta vid skolbänken 7 timmar om dagen 5 dagar i veckan... Men när jag var liten ville jag ju klippa mitt egna hår istället för att gå till frisör, det var därför jag var så korthårig ;)

2010-09-10 @ 17:40:49
URL: http://linneaaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0