Sentimental ..

hatar att vara så himla känslosam o gråtmild när de handlar om vissa saker.. fattar inte varför är jag det? Även om det handlar om en lycka oavsett om de är om mig o mitt liv eller andras? Tror de beror på att jag har i alla dessa år tagit på mig andras känslor o saker som sägs får mitt hjärta att fyllas med glädje eller sorg så att det spricker ut i tårar.. ja herregud, jag är alldeles för sentimental ! Kan jag bara sluta vara det ?:D

Nåja,nog om det.. har varit hos maja gumman o hälsat på.. kan säga att shit vilken fin lägenhet hon och johan har fått,man är inte alls avundsjuk ;) druckit kaffe o jyrat på en stund.. riktigt roligt .. har saknat min vän så mkt :) hihi
Så kom nyss hem så det blir att bara ta de lugnt o ev läsa lite till provet.. vill bara ha de överstökat :)

det var allt..

seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Moa L

Jag är också väldigt emotionell. Men se det som en styrka Nina. Du har en mycket bra förmåga att sätta dig in någon annans situation, känna det dom känner och förstå andra. Förstå varför dom handlar och säger som dom gör även om du själv inte skulle göra det samma i situationen. Det är social intelligens! :)

2010-09-21 @ 16:46:44
Postat av: nina

tack så mkt moa ;) joo tack jag vet,men ibland är de lite jobbigt att alltid känna o förstå andra.. men det är ju helt klart så som du säger att det är en förmåga man ska vara rädd om då många inte ens har det i sig.. kanske därför man alltid velat jobba med människor ;) Kram

2010-09-21 @ 19:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0