fredags myyyyyssss!

idag ringde min telefon kl sju o trodde det var mitt alarm så stängde av ljudet men insåg att de var ju någon som ville mig ngt.. kisade med ögonen för att kunna se vem de var som ringde.. hade heller inte telefon numret så lånade hussnis telefon o gick in på hans internet för att kolla upp detta skumma nr.. det gav inge svar! nähäpp.. hussni blev små grinig då jag fumlade runt i sängen så jag bad han hålla käft för jag var så fruktansvärt trött.. haha han ännu mer surare o började säga att det var säkert från näsbygården o jag svarar näee de är de för fan inte.. va tyst..stackare! men sa förlåt sen för mitt taskiga morgon humör jag hade idag,men han vet ju iaf att jag älskar han o annars aldrig är sur på morgonen :D

men då ringde telefonen igen,så var ju tvungen att svara o då var de från bemanningen haha :D vilken tur att jag svarade.. så blev att jag åkte på jobb från 7-12 så de var bara att hoppa direkt upp från sängen,slita på sig kläder o springa.. man tackar ju aldrig nej för jobb samt att jag fick ett ytterligare pass ;)

Sen när jag slutade blev de att springa hem,tänkte tvätta håret innan jag skulle till frissan men hann inte med det,var måttligt stressad för såg ut som sju svåra år när jag kom hem, bytte kläder,tog på mig parfym o ner med håret o borstade det :D
Men jag hann i tid samt så hann jag komma lite i förväg..

Är nöjd med det lilla hon klippte,hon som gjorde det tyckte inte heller att de behövdes klippa något mycket så de blev mest bara att ta bort de torra o slitna.. kan säga att de känns otroligt skönt!Färgade o noppade ögonbrynen oxå.. blev faktiskt en liten skillnad.. men jag är nöjd..

Sen så åkte jag hem,sminkade till mig.. åkte ner o jyrade med marion gumsan en stund o där hon jobbar så köpte jag en ansiktsmask o typ bad salt som skulle vara anti-stress med aromtiska lukter.. så har nyss tagit ett långt skönt bad med älsklingen ;)Så sitter i soffan nu med pyjamasen på o nytvättat hår,o kroppen insmord i min älsklings body butter med chessecake/vanilj o jordgubb!

Blir nog att se en film o mysa sig ner under filten.. hade tänkt ta en promenad idag men icke i detta blåsiga väder:D

Imorgon så skulle nog mina päron komma förbi under dagen o sen blir de nog ev fara till tesse o umgås med hon och marion.. :)

Nåja har skrivit de mesta nu om dagen.. ha en fin fredag allihopa! :)

bjuder på en gammal bild ..



seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Malin

hej där bruden,

måste bara fråga...hur i klån får du till så SNYGGA lockar?!?!? Som jag kämpar & sliter, det blir bara fult & konstigt...sniff! Fin bild på dig =)

kramkram// Sis

2010-09-03 @ 20:08:18
Postat av: nina

jag använder mig av en plattång o delar upp håret i sektioner,o så tar jag en slinga åt gången o lägger tången högst upp o vrider den bakåt hela tiden o så släpper jag inte tången först när slingan är klar.. om du förstår o sen så låter jag lockarna svalna,drar fingrarna igenom o sprayar :) annars så kolla på youtube.. där finns de mkt med tips :)kram

2010-09-03 @ 21:52:17
URL: http://seeyaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0