.......

Idag har man verkligen varit effektiv,vet inte vars jag får min energi ibland.. har som sakt städat hela dagen,läst boken till kursen o börjar grunna vad jag ska skriva,varit på besiktningen o bokat en tid,varit o handlat lite saker till middagen som blev kycklingsallad med vitlöksbröd.. mums,varit med mor o far,varit med mamma till fyndis o inhandlade mig fyra saker för en billig peng, städat toaletten på kvällskvisten..samt en promenad i morse..

plus att jag nyss har kommit hem efter en vistelse hos marion gumsan där de blev kaffe o prat samt kikade på när hon fixade sina naglar.... haha ja jisses va man kan göra mkt ibland :D

Imorgon ska jag iaf till sangis där de blir att kirra klart bilen tills på torsdag.. ska bli intressant o se ifall den går i genom besiktningen.. racer opeln :D

Bjuder på lite bilder :


dom där vaserna med stenarna köpte jag idag,har dom på toaletten :)


Det där fyndade jag oxå för endast 15 kr..


Marion pysslar på med sina naglar och så här blev resultatet :



Har bestämt att hon ska få fixa mina naglar oxå med tippar.. riktigt snyggt ;)


nåja detta var allt för ikväll..


seeyaaa


Kommentarer
Postat av: Marion

Snyggt det blev på toan:D Riktigt najsiga fynd. Får gå med dig nån gång å fynda. Är så kass på sånt där. tss. Kraam

2010-09-06 @ 21:43:14
Postat av: nina

hihi tack :) de får du allt göra.. är jätte kul o kika på alla sakerna där :)

2010-09-06 @ 21:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0