Wihhhoooo !

Det blev 100 kr i vinst för mig på första spelet på bingolotto.. inte mycket men roligt att jag vann så nästa söndag blir det att spela bingolotto igen för tänkte av dom pengarna köpa 2 nya :)

Sen så har jag,annelie,hussni och roger varit och jyrat på med bilen i kol svarta mörkret,skrämt upp oss en massa (som vanligt) haha.. jag är dock den som stannar i bilen ifall dom ska ut! Har även sett en massa stjärn fall vilket var fint.. Nu blir det iaf sängen och sova för lilla jag ska upp imorgon till skolan.. hmm !


Så god natt allihopa där ute i vida världen ;)

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Laila♥

sötnos :)

2010-10-11 @ 10:36:34
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0