Ursäkta vänte tiden !

Har haft fullt upp hela dagen och har inte hunnit blogga nått,hmm känner jag och ni tycker väl det är tråkigt ?;)
har varit på skolan och fick veta att jag fick 2 poäng under maxpoängen men att min lärare inte hade satt betyg på hela kursen.. nåja vad ska man göra?

Sen efter det så blev det en lunch på stan med Tesse gumman på myggan,åt en lyx toast ;)
Efter det så fördrev vi bara tiden på stan innan hon skulle jobba,sen blev de att hämta upp Amanda..

Blev ett snabbt köp av en tröja med blå ränder samt hår färg ;) Så nu har man just sett en film,en skräckfilm om Exorcismen av Emily Rose ! Jätte hemsk .. hur ska jag kunna sova i natt ?

Får uppdatera mera imorgon.. Hoppas alla har haft en underbar dag ;)

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0