Pepp talk !

Kom igen nina,kom igen.. du fixar detta.. jaaaaaaaaaaa visst det gör jag ! Sjukt mycket just nu som händer,bra eller dåligt ? Hmm det vet jag inte.. bara att jag måste fixa provet på Fredag och att jag ska och kolla på en lägenhet nu på torsdag.. är den första som ska se den,igentligen behöver jag inte se den.. för den är min redan :D Inget snack om saken..

Sen så har jag varit i trean och röjt upp en helvetes massa skit och packat ner saker i lådor,UTAN MAT ! Trodde jag skulle seriöst dö av utmattning när jag gick till bilen.. ni kan ju tänka min energi ggr 10 ! Omg,dom kanske gör susen BEROCCA BOOST .. men dock smakar dom skit så man får kväljningar ! Haha :D


Slänger upp en bild på mig och gumman, blir ju även 2 dagars feeeeest i helgen ;) Nice som fiifan.. Först med tesse och en massa brudar på fredag, sen lördag med annelie gumman och marion mm ;)



Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0