Outfittan i helgen !

Många har frågat var jag har köpt tröjan som jag inhandlade i veckan så tänkte lägga upp bilder på vad jag ska ha på mig nu i helgen... ;)

FREDAGENS OUTFITTA :

Märket på tröjan/toppen/klänningen.. hur man nu vill ha den är från sisters och kostade 250 kr tror jag !
Köpte den i finland på ngn affär som har förkortningen T.E.X :D



Lack leggings från samma märke och afär, 160 kr tror jag :D



Mina killer heeels ;) 460 kr..


 


 LÖRDAGENS OUTFITTA :


En playboy bunny tjej ska jag vara utan silikon bröst på lördag :D Sen samma skor som jag ska ha på fredag ! 


Hoppas ni tycker detta kommer bli fint :D Ha en fin helg allihopa för det ska jag ! 

Seeyaa

Kommentarer
Postat av: josse

vad gulligt det kommer bli

2010-10-29 @ 18:32:09
URL: http://goooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0