Mina 5 tips om lycka!

Här ger jag dig fem stycken tips om lycka och det som jag försöker att uppnå varje dag :

  1. Skratta mycket- Du har säkert någon gång hört att ett gott skratt förlänger livet?
  2. Krama någon-Krama alla du känner som vänner,föräldrar,släkt,utomstående .
  3. Tänk positivt- på allt du har varit med om.
  4. Våga säga nej-prioritera dig själv då och då.
  5. Går rakryggad och le- omgivningen ser dig då som en tjej/kille med utstrålning.

Vad tycker ni om mina tips och vad skulle ni ranka lycka som ?

Är vi någonsin helt lyckliga som människor eller är vi bara halvt lyckliga som människor i dagens samhälle?
om ni förstod frågan ;)!


Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0