Killer heels on !

Strax ner på stan med maja och annelie.. en fika.. eller rättare sakt det blir frukost/lunch för min del.. Sen så har jag världens huvudvärk.. Inte okey !!! Sen så måste jag plugga.. vissa saker har fastnat medans vissa inte har.. så nu är det bara öva,öva och åter öva ! NÄsta vecka börjar den nya kursen "omvårdnad" till vecka 51 sen så tar jag jullov !


Vill bara nu att det ska bli helg så man får gå ut och skaka rumpa,skratta,vara allmänt galen med sina vänner ;)
Känner mig även ganska gråååå idag haha.. har en grå tröja,grå leggings från hm och my new killer heels ! :)


Alla vill ha cash och nu håvar dom in :D





Seeyaaaa


Kommentarer
Postat av: Marion

gud så snygg du är gumms:)

2010-10-27 @ 11:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0