Frågetecken?

Om detta dilemma om skorna och klänningen.. Alternativ B på klänningen så har dom slut min storlek på Small och sen när man läser recentionerna så verkar den vara dålig i storleken och att många har fått skicka tillbaka den.

Alternativ A på skorna så har dom först kommit in idag på nelly så vet ju inte hur storleken är där ännu,men det lutar som att det kommer att bli dom. :)

Sen så är jag väldigt sugen på Alternativ C på klänningen jag la upp,men nu så hittade jag en annan klänning som ser ut så här som då skulle vara skit snygg till skorna..

vad tycker ni om denna klänning och skorna? Skulle man kunna ha detta på ett bröllop och ett snyggt silver armband eller örhängen,svarta strumpor och kanske lockigt hår?



Rockford Zip Dress SEK 259, Serious Sally by Rut m.fl. - NELLY.COM
259 kr

Reims SEK 289, Nelly  Shoes - NELLY.COM
289 kr

Eller ska jag skippa den vita och ändå köra på Alt C som ser ut såhär:

Melinda dress SEK 349, Jeane Blush - NELLY.COM

Kan man ändå ha denna klänning och dom skorna?

Haha jag blir galen snart..

 


Nåja nu ska lilla jag sussa och hoppas på en massa kommentarer nu ;)

 

 

Följ min blogg med bloglovin


seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag kollar lite på tv, funderar på om jag

kanske ska ta och göra något vettigt :P

Vad händer ikväll då?

2010-10-07 @ 09:22:20
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: simone

grymt snygga skor där :d

2010-10-07 @ 11:24:59
URL: http://fattybom.se
Postat av: ...

Jag tror inte bruden skulle bli så glad om du kommer med en vit klänning på bröllopet! ;)

2010-10-07 @ 19:47:01
Postat av: Johanna

De finns väl nån liten regel att de bara är bruden som ska bära vitt på ett brölopp. Så satsa på den där mörkblåa klänningen istället :D

2010-10-08 @ 00:20:04
Postat av: malin

tycker fortfarande den blå klänningen =)Nätta skor med öppna tår tror jag skulle vara snyggt. Fast det kanske skulle bli en snygg kontrast med de tuffa skorna till den stilrena klänningen? Helvit klänning....nja kanske inte på ett bröllop. Enligt sed är det ju bara bruden som får bära vitt & inte de kvinnliga gästerna. Men egentligen säger vett och etikett att man inte ska gift sig i vitt om man inte är oskuld, och vem är det idag? hehe..

Kläd-dilemma är jobbigt ;)Jag höll på att leta ihjäl mig en gång då vi skulle på bröllop..phu!

kramkram

2010-10-08 @ 07:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0