Detta är en saga om ett lyckligt slut!

Beslutet:


Har nu gått ut officiellt att jag och min pojkvän har tagit ett val tillsammans att gå skilda vägar som vänner,jobbigt men sant! Just nu är jag bara i en sån chock men vet att detta är det bästa valet att göra.! Till alla er nu som kanske tror att det har hänt något speciellt mellan oss som tex att någon har har varit otrogen mm som kan börja ryktas i denna lilla håla, Så nej så är inte läget!



Vi valde att separera för att fortsätta våra drömmar och mål här i livet men föralltid vara bästa vänner som vi är!
Vi älskar varandra mer än allt,vi är lyckliga med varandra och inget har varit fel förutom en sak att vi måste hitta vem vi är! Genom detta beslut som gör så ont i mitt hjärta att säga att det är inte vi något mera som i kärleken så kan jag bara säga så här att det är vi som bästa vänner.



Bara genom 2 år tillsammans så har vi varit med om mera saker tillsammans än vad någon annan har haft i kanske 5år och vi har nog haft det starkaste förhållandet oxå! Det var inte menat kanske att det skulle vara vi men jag är glad och lycklig inombords att ha fått lära känna han och vara en del av hans liv.


Nu gäller det bara att ta en dag i taget och hjälpa varandra samt respektera varandra och framförallt hitta svaret som både han och jag söker.


En gång tvillingsjäl,föralltid tvillingsjäl! Jag älskar dig av hela mitt hjärta Hussni Mörsare och jag kommer alltid vid din sida stå som din bästaste vän genom ditt liv!

Nu har ni alla vänner/bekanta eller dom som bara är nyfikna fått veta hur läget ser till..
Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon då du kan vinna ett gästinlägg. :D

2010-10-11 @ 22:55:15
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0