ny vecka igen..

Vaknade halv tio o sen dess har man fixat o donat här hemma o hunnit ta en promenad med hjärtat innan de började regna ännu mer.. Ätit lite mat o såå pluggat! Ska ta o plugga klart ett helt arbetsområde imorgon tänkte jag.. jag vet inte varför men de känns som en inre stress att allting ska vara klart på en gång fast jag har all tid i världen innan denna sista kurs ska vara klar innan man tar "sommarlov" ... men de blir nog bra :)

Har lektion ons-tors och så måste jag o annelie göra klart sista arbetsområdet till psykologi B så man kan få bort den en gång för alla :D haha..

Känns skönt iaf att mina två senaste kurser har gått bra o att jag har fått MVG på allt.. får se hur dessa andra två blir :) Hade inte så mkt att skriva om jag ska vara ärlig.. detta blogg inlägg kändes mest onödig :P


haha fint att alla bilder jag lägger upp är på mig själv :D
nåja de blir så när ingen annan vill vara med på bild o när man inte har ngn kamera :/

Seeyaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0