måndag den 17/5

Har vaknat mer eller mindre varje minut sen sju eller åtta tiden då en stor lastbil eller något har stått utanför vårat sovrums fönster.. så klev upp vid nio o då ringde dom från sommarjobbet o sa vilka veckor jag ska jobba o att dom skulle ringa när jag ska hämta schemat så de kändes väldigt skönt.. kommer i stort sett jobba hela juli månad men de ska man inte klaga över :D

Efter de så har jag städat här hemma,kokat kaffe o ätit 2 smörgåsar.. hade tänkt börja diska men då började de dundera på i himmelen.. och eftersom jag är livrädd för åska så vill jag inte stå o diska under vattnet även om risken skulle vara minimal att den skulle slå ner just då vid mig.. men njaa ! Disken får vara ett tag..

Ska även till sangis idag o sova över då jag ska till happis imorgon för att börja med förberedelserna tills jag ska få ta bort tandställningen som jag kommer få ta bort i slutet av maj.. jag kommer seriöst börja grina som en unge av lycka när dom tar bort den.. har nämligen haft tandställningen nu i 6 år o de känns som att nu kommer jag äntligen bli vuxen :D haha.. ja jisses!

Tänkte även ta o tvätta hemma hos mor o far plus plugga lite på Social omsorgs kursen.. har redan gjort klart 2 områden som jag tänkte lämna i veckan då vi har lektion.. Har tsm med annelie nu bara 1 område kvar i psykologi b vilket känns skönt så man slipper den.. vi ska göra en fördjupning i en psykisk sjukdom typ.. kommer inte ihåg vilken vi har valt men de finns ju en hel del att välja mellan! Sen så blir de prov på de..

Har ganska lång tid på social omsorg så de känns skönt att inte stressa.. men tänkte att under tiden jag är hemma hos mor o far så kan jag plugga plus att de blir nog att vara där i helgen oxå när hussni ska till Bollnäs o spela..

Nåja om man kanske skulle göra nå nytta,kanske fixa till sig så man slipper se ut som en grottmänniska :P


seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0