Helgen

Varit hos mor o far hela helgen o de har varit sååå skönt.. hållt på att måla på en byrå som jag tagit hem..
Har ställt den i köket.. ska bli intressant o se vad hussni tycker när han kommer hem.. är kanske inte världens bästa på att måla men blev nöjd för att vara första gången :) Målade även en hylla som jag ska ha ovanför byrån där jag har skrivit "Vårat hem Vårat slott" och byrån står de "carpe diem" och "kärlek utan gränser" ..

Visste inte vad jag skulle skriva haha :D Nåja här kommer en massa bilder sen helgen o så hann jag knäppa andra kort från ett fotoalbum mamma hade.. Enjoy ;)









Så här blev resultatet.. va tycks? :D



Här kommer lite andra bilder:)


Detta är jag vid 3 års ålder :)


Pappa i samma ålder som jag var bilden ovan :)


Dålig kvalla,men detta är mamma när hon väntade min syster i första
månaden, hon var bara 16-17 år här :)




Mamma i lite äldre dar :D


Min underbara mormor som gick bort för ngr år sen :/



Nåja detta var nog allt :) Men bilder säger mer än ord så varsågod .. hhaha


seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0