Fredag 21/5 Baby loves to dance in the dark!

Nyss åkte älsklingen i väg med bandet då dom ska o spela i Bollnäs.. fan jag saknar han redan.. har knappt hunnit umgås med han denna veckan.. nåja de blir nog bra :) Vet ju iaf var jag har han o mkt jag älskar han o han mig hihi :D

Ska själv åka snart mot sangis o vara där över helgen medans han är borta.. tycker inte om nämligen att vara själv i en stor lägenhet plus att jag har en massa projekt jag ska börja med hemma hos mina föräldrar :) Ska bli kul plus att jag hinner även plugga o tänka på mig själv..

Har varit o gått strand promenaden idag fram o tillbaka.. riktigt härligt fast de blåste svin kallt tyckte jag ..
Sen suttit o pratat med amanda ett bra tag o så kom lea gumman förbipasserande här utanför oss medans hussni väntade på att dom skulle hämta han.. så man hann ju snossa litegrann på lilla lovisa.. hon är sååå söt så herregud!


näee om man kanske skulle göra sig i ordning innan pappa ringer.. Men alla får ha en bra helg för de ska jag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0