Torsdag= tvättdag!

Vaknade just före åtta då man skulle ner i tvättstugan o tvätta en massa smutsiga kläder,ögonen stod i kors och höll på att snubbla i trappan med alla kläder :DKunde ha slutat illa.. Älsklingen vill köpa en tvätt maskin men inte jag o de är alltid ett prat om denna tvättmaskinen att jag snart ger mig för börjar bli så less.. tycker de inte alls är nå fel att ha en tvättmaskin i lägenheten bara de att jag tycker de är smidigaste o tvätta i tvättstugan o så får man sina kläder torra samma dag o de tar inge länge heller plus att jag är för snål ;) Nåja vi får väl helt enkelt se vad som händer.. haha :D

Hussni sover ännu o jag ska snart ner igen o hänga kläderna o köra i gång 2 nya maskiner,sen efter de tänkte jag duscha o gå förbi näsbygården o hämta mitt schema.. börjar nu den 16/3 kl 16.00 o de ska bli kul o intressant  :)
Sen ikväll blir de träning på gymet o hoppas någon gång blir smal o snygg ;P Haha vilket skämt.. !
Måste även plugga känner jag.. har haft uppehåll i ett dygn nu :D Detta är väl i stort sett min dag idag skulle jag tro om nu ingen kommer o ändrar den.. aaa kom på en sak att jag skulle faktiskt kunna ta en promenad sen o köpa hårfärg.. skulle behöva fixa utväxten!

Var igår iaf med annelie gumman,kim o maja.. Satt o drack kaffe ett tag med kim o annelie innan kim skulle o hämta kian på dagis o sen blev de att jag,maja o annelie for till haparanda på en Outlet butik så köpte mig en röd vårjacka!
Lite billigt de var för jackan då den hade kostat 1000kr.. köpte den för bara ynka 300 kr ;) Jag älskar att shoppa o speciellt när de är billigt !

Näee nu orkar jag inte sitta här nå mer,ska göra nå nytta !
Älskar dig min underbara♥



Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0