SÖndag !

I fredags på dagen hade jag ingen aning om vad man skulle göra efter att man kom hem från skolan o allt annat ..
Men på något konstigt sätt o spontant blev de iaf att dricka o så kom hussnis kompis från haparanda hit så helt plötsligt var de fullt ös. Maja o malin kom med också helt spontant o drack så kring nio så stack alla förutom vi tre tjejer.. Vi åkte med taxin ner sen till B4 o drack sig en grogg eller två ;) Var iaf mkt trevligt tyckte jag o sen blev de mot lilla.. och herregud vad de var längesen man var där senast.. var väl några man kände men inga man brydde sig så mkt om. Hade mest kul med maja o dom man kom dit med :D Blev ju ganska full där i slutet men vafan! MAn lever bara en gång.. For hem med taxin kring två tiden o gjorde mat som blev stekt lax,broccoli o keso :D värsta nyttigt o inte så dum mat att äta när man har festat.. Sen så blev ju natten lite halv dålig så låg vaken hela natten o hur jag en ville sova så gick de inte.. Hmm ? NÅja de löste sig till slut..

Dagen efter
var man ganska trött o sliten o helt plötsligt vid klockan tolv på dagen var de i full rulle igen o jag trodde de var ett skämt först .. så gick i duschen,tog mig en powernap o sen vid tre-fyra satt man i flaskan igen men tog de väldigt lugnt.. slutade dricka ganska tidigt för kände mig till slut äcklad av alkohol. Vid sju tiden kom pappa iaf o hämtade oss alla då vi skulle till torneå o se ett gig o de slutade i katastrof då vi glömde alla att klockan i finland går en timme för oss :D Haha så blev de med de.. for iaf dit o käkade hamburgare o trängdes sen i bilen tillbaka mot kalix. Lördagen var en ganska skön o lugn kväll fast de blev att sjunga en massa låtar här hemma.. grannarna måste ju ha varit oerhört less men de får man ta :D ingen som störde på kvällen/natten direkt! MEn de var kul iaf.. var ju tänkt också att vi skulle gå ut på hotellet men de blev inge med de o skönt var de ;)

Kan säga att jag somnade som ett barn när jag inte hade fått sömn på över 36 timmar!!! Vaknade dock tolv idag o städade ihop här hemma o så tog jag o hussni en promenad till waressi för vi blev sugna på en pizza o så joinade janne med dit också.. sen gick vi hem o klockan var kring halv tre då o blev så trött att jag somnade på soffan o vaknade bredvid hussni sen i sängen vid sju tiden haha :D Konstigt men men..

Sen när vi vaknade har jag badat o bara myst på med älsklingen o imorgon är de en ny vecka med nya tag o försöka vara nyttig o nykter! Fii fan för denna helg känns som att man har blivit överkörd av ett tåg men kul har man haft..



Hoppas eran helg var bra !

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0