Någon likhet?

Har fått höra ngr ggr nu att jag påminner om Anna Bergendahl som vann melodifestivalen o som var med i idol!
En gång när jag var i jönköping på krogen med sara o alexandra var de många som kom fram o frågade ifall jag var henne .. haha man blev ju måttligt chockad .. Fick höra de idag igen av älsklingens släktningar så var tvungen att kolla upp detta..

Så vad tycker ni?






Hittade knappt ngn bild där jag ler med hela munnen utan att den ska vara stängd :D
Jag själv ser inte direkt ngn likhet,isåf bara att vi har samma ansikts form ;D


Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Njaae inte tycker jag ni är speciellt lika inte! ;D

2010-03-25 @ 07:52:09
Postat av: nina

haha näee inte jag heller,bara ansiktsformen som sagt :D

2010-03-25 @ 20:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0